środa, 21 października 2015

POTĘGA PODŚWIADOMOŚCI

Jak myślenie pozytywnie wpływa na nasze powodzenie życiowe? Ja również nie widziałam związku między tymi dwoma rzeczami, do czasu... Przełomowym momentem w moim życiu był dzień, gdy przez przypadek trafiłam na pewną książkę - "Potęga podświadomości" (którą oczywiście gorąco polecam). Joseph Murphy doskonale opisał w niej moc jaką posiadamy a często nie jesteśmy tego świadomi. Ową mocą jest nasza podświadomość. Zapewne każdy z nas posiada jakieś pragnienia, potrzeby czy marzenia o których marzy, ale myśli że jego sytuacja życiowa nie pozwoli mu na to? Otóż nic bardziej mylnego! Tak na prawdę jedyną rzeczą jaka nas ogranicza to my sami. Z pewnością każdy z nas słyszał słowa "nie ma rzeczy niemożliwych", "jeśli się czegoś bardzo pragnie to się to dostanie" i nie jedni myślą że to już przereklamowane, że jednak zawsze napotyka się jakieś przeszkody. Też byłam taką osobą, ale po przeczytaniu owej książki postanowiłam, że spróbuję, przecież to mi nie zaszkodzi. I od tamtej pory mam wszystko to czego tylko zapragnę. Oczywiście nie od razu wszystko dostaję. Wykorzystanie mocy jaką posiada nasza podświadomość nie jest łatwe, trzeba mocno wierzyć, całym sobą że dotrzesz do upragnionego celu - nie wszystkim może to przyjść z łatwością bo zawsze nękają nas jakieś wątpliwości... Jednak czy nie najlepszym poznaniem jest poznawanie poprzez własne doświadczenia? Jeden mały krok w stronę marzeń, a cały wszechświat zrobi wszystko by pomóc nam dotrzeć do celu. Wystarczy zasugerować swojej podświadomości że chcesz coś mieć i pragniesz tego całym sobą. Wykorzystaj moc jaką posiadasz, wykorzystaj POTĘGĘ SWOJEJ PODŚWIADOMOŚCI. 
                           "Zmień nawyki myślowe, a odmienisz swoje życie." 


A może ktoś ma całkowicie odmienne zdanie? Zachęcam do dodawania komentarzy, uwielbiam zmieniać punkty siedzenia bo od nich zależy nasz punt widzenia. :) Więc nawet te negatywne są mile widziane. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz