czwartek, 20 listopada 2014

Na spokojnie...

Książki są bardzo dobrym sposobem aby odciąć się od rzeczywistości, szczególnie tak ponurej i przykrej jaka panuje jesienną porą. Niektórzy mówią, że ludzie którzy czytają przeżywają nie tylko jedno życie a kilka. Książki dają nam możliwość zatracenia się w nich i utożsamiania się z bohaterami, a co bym zrobiła na jej miejscu, a  gdyby postąpiła może by to wszystko się inaczej potoczyło.. Podzielam taki tok myślenia, sama jestem wielką zwolenniczką czytania i książek, uwielbiam to robić, odpręża mnie to..






Mogę się przenieść do innego wymiaru, oddalonego od rzeczywistości, a muszę się przyznać kiedyś też uważałam, że czytanie książek jest czymś do czego siłą mnie nie zmuszą. Teraz myślę że to jest coś z czego powinnam być dumna.

"My decydujemy tylko o tym jak wykorzystać czas, który nam dano" więc pora ruszyć się z miejsca i spożytkować go tak, by na starość mieć co wspominać i wnukom opowiadać! :)

3 komentarze:

  1. Ja kocham czytać książki <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego tak wielu ludzi z mojego najbliższego otoczenia wręcz chwali się, że nie przeczytało do końca żadnej książki.
    Ja osobiście lubię czytać. Poszerza to horyzonty. Chociaż nie wszystkie książki można uznać za wartę czytania. Chociaż lepiej czytać takie niż żadne.
    Myślę, że to głównie szkoła osłabia ten zapał. Widzę to po sobie. W podstawówce byłam stałym bywalcem biblioteki, a w gimnazjum kiedy doszły najnudniejsze lektury... Teraz mam na to mniej czasu... ale co zrobić, kiedy on nie chce się zatrzymać ;)
    Pozdro
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tym coś że to szkoła zniechęca do czytania książek, jak dla mnie uczniowie powinni sami wybierać lektury jakie chcą czytać, bo jaki ma sens czytanie książki która Cię w ogólnie nie interesuje..
      Tak czas goni ciągle na przód, też nad tym ubolewam że nie potrafimy go zatrzymać.. :)

      Usuń