środa, 25 lutego 2015

Ukryta moc snu?



Sną są czymś co od dawna mnie intryguje
. Są one bardzo ważnym elementem naszego życia, mogą być one odzwierciedleniem naszych pragnień, marzeń, ale mogę też być snami proroczymi. Jednakże najliczniejszą grupa snów są sny symboliczne. Powinniśmy w nich szukać symboli, które mają swe tłumaczenie w rzeczywistości. Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy jak często ich sny mają odzwierciedlenie na jawie. 


Dwa życia, które z nich jest prawdziwe: jawa czy sen?
Zdarzają się przypadki, że ludzie śnią iż wędrują po innych rzeczywistościach często konsekwencje tego są duże. Odpowiednim przykąłdem jest fakt, że w
iększość projektów Nikola Tesli, pochodziła z jego snów, twierdził on, że w snach poznał wyższą cywilizację i to ona daje mu pomysły na projekty.W wydanym przez czasopismo „Electrical Experimenter” autobiograficznym cyklu wspomnień „My Inventions” (1919 r.) pisał: „Żyłem tam, spotykałem ludzi, nawiązywałem przyjaźnie oraz znajomości i, co wydać się może niewiarygodne, były mi one równie drogie jak te z normalnego życia”.  

Sny są królewską drogą do nieświadomości  
 Sen jest często odzwierciedleniem naszych nieświadomych pragnień.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz